torsdag 14. mai 2015

Kjøkkenbilder

Vi har et stort utvalg av kjøkkenbilder – plakater med oppskrifter, kaffeguider, oppdelingsplansjer og mye mer. Hos HTH samler vi på fornøyde kunder. Del ditt eget kjøkkenbilde eller se andre fornøyde kunders kjøkkenbilder her. Nå er det lenge siden jeg har lagt inn noen bilder fra det nye kjøkkenet, så her kommer en liten kavalkade!


Alt er ikke helt ferdig enda, men det er. Lene-Marie Røstad Sunde. Velkommen til min blogg! Jeg har malt noen bilder som kan henge på kjøkkenet. Nå henger di til salgs på Håndverksbua i Valnesfjord.


Her kan du kjøpe posters og plakater som passer ekstra bra til kjøkkenet. Er du på jakt etter nytt kjøkken? Hos IKEA finner du ditt drømmekjøkken enten du ønsker en moderne eller mer tradisjonell kjøkkeninnredning.


Inspirasjon og tips til å lage bildevegger og collageog collage med plakater og posters på bildet gjennom et enkelt klikk. Her finner du innredningsinspirasjon til. En blogg om livet på gården,interiør, oppussing av hovedhuset og andre byggeprosjekter, dyrelivet og familie.


Mens lillebroren sover søtt tok jeg bilder til månedens utfordring inne hos NiB. Tidlig ute i dag… Skal straks på jobben, så jeg må bare forte meg her… Her kommer litt diverse info om kjøkkenet som jeg ofte får spørsmål om. Faktisk så er det en god stund siden jeg har tatt bilder og lagt ut av kjøkkenet. Så ut som om dere hadde en koselig kveldsstund :-) Her høljer det ned i dag, så dagen får brukes inne.


Stort utvalg av bilder til kjøkken og kjøkkenplansjer. Tiden har flydd som vanlig, og dagen er snart slutt uten at jeg har fått malt noe på loppeskapet. Men det kommer en ny dag i morgen. For ca 6-år siden malte jeg det grønt! Er i grunn en helt ok grønnfarge, men kjenner jeg begynner og bli lei.


Klassisk eller moderne kjøkken, hus eller leilighet? Sigdal kjøkkeninnredninger fås i et rikt utvalg av farger og design. Finn ditt drømmekjøkken! Nå er kjøkkenet enda mer ferdig så da måtte jeg legge ut noen fler bilder.


Resten av huset ser jo ut som en byggeplass enda så det er ikke så spennende. Selve kjøkkenet er fra Ikea, alle hvitevarer er fra Miele, knottene er kjøpt på nett, komposittbenkeplaten er fra Mestersten. Den er matt og jeg er glad for at vi. Trenger du ekstra inspirasjon så finner du masse kjøkkenbilder i vårt bildegalleri eller i vårt online magasin. Nå kommer resten av bildene av kjøkkenet - i dagslys.


Kjøkkenet du har drømt om lenge. Vi fjernet altså først rester av gammel. Jeg er kjempefornøyd med fargen! VELKOMMEN TIL VÅR HJEMMESIDE!


Siden vil fortløpende bli utvidet og etterfyllt med materiale. Inntil videre kan du se bilder fra noen av badene vi har laget, og. Se interiørbloggernes fineste kjøkken Holde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.