onsdag 21. juni 2017

Bildevegg stue

Dekorer med en trendy bildevegg på stuen. I inspirasjonsdelen vår finner du inspirasjon til hvordan du kan dekorere stuen. Kombiner en fin bildevegg med detaljer i. Større bildevegg passer utmerket til store stuer og de større veggene i hjemmet eller på kontoret. Det var kjempe stilig, og virker veldig som din stil.


Er det lang leveringsti for jeg jeg trenger også noen bilder på veggen? Haha, Nå fikk jeg lettere panikk her jeg satt nå når jeg skulle logge inn på blogg. Bildene har ligget i esker helt til nå og i går kveld satte vi i gang for å få dem på veggen. Den nye bildeveggen er mye mindre, så vi måtte velge. Finn en ferdig bildevegg eller lag din egen.


Rask levering - Gode priser - Personlig service. Vi inspirerer og tipser! Jeg har knipset et bilde av bildeveggen… Har så lyst til å lage noe lignende i stua etter hvert men med de store bildene vi har der. Det finnes noen tips til hvordan du bør tenke når du arrangerer en bildevegg. Noen ganger er små forandringer alt som skal til for å gi stuen en helt ny.


Vi har det du trenger til stuen. Sjekk utvalget i vår nettbutikk! Nye hoteller oppføres daglig – for ethvert budsjett. Bildevegg er en populær kategori med fototapeter for alle slags rom og miljøer.


Photowall tilbyr høy kvalitet, rask levering og fri frakt. En bildevegg er en pen måte å samle ulike bilder på, men det kan fort bli seende rotete ut. Over til stuen og den nye bildeveggen! Jeg har fundert lenge på hva jeg skulle ha på den veggen. En fargerik bildevegg er et spennende blikkfang i ethvert rom.


Hvis noen av bildene matcher, er det bare flott om andre bryter med hovedfargene – det gjør veggen. LIVINGROOM DETAILS Jeg er så innmari fornøyd med den nye bildeveggen min! Det er ingen tvil om at stilen i leiligheten min er stram og. Her finner du en steg for steg forklaring til hvordan du kan lage en enkel DIY Bildevegg fra Klisjéhjemmet. Ingrids stue er preget av både kjærligheten til bruktkjøp og.


Lag en personlig og kreativ bildevegg. Få tips og gode råd til design, motiver og bilderammer. Les mer og bli inspirert her.


Når man skal lage en bildevegg er det viktig å holde seg til én fargepalett for å forhindre visuelt kaos. Hvis du bare skal ha sort-hvite bilder i. Les vår veiledning: slik lager du en bildevegg. Men før du slår den første. BILDEVEGG Bildeveggen av jentene henger i tv- stua ! Et prosjekt jeg har drevet med i det siste er en vegg i stua.


Har vært innom mange idèer, men da jeg fant disse fine tavle-hyllene på Rusta på Nordby var jeg. Jeg tenkte jeg skulle lage mal med maskeringsteip på gulvet i stua. Altså at jeg finner omrisset bildene skal være. En stue skal brukes Ingrid Aune Westrum bruker stua masse og kanskje særlig sofaen.


Feltet kan du for eksempel bruke som bildevegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.