tirsdag 16. juni 2015

Pastakrydder

Ingen minimumsordre - Kjøp nå! En litt sterkere krydderblanding som passer på alt av pasta. Krydderet kan tilsettes i vannet ved koking, i sausen eller drysses over ferdig tilberedt pastarett. Dette er et allkrydder til pastaretter.


Vi har et fristende utvalg kaffe, te, krydder og oljer fra Cemo Gourmet. Pastakrydder med futt i ;-)  ss tørket persille. Marikken ny norsk nettbutikk.


Imponer på kjøkkenet med våre pastaoppskrifter! Lag ekte pastaretter med hjemmelaget pasta og gode oppskrifter på pastasaus som vekker alle sanser. Litt spicy blanding til alle typer pasta. Finmalt smaksrik og litt sterk paprika. Kok opp, og tilsett pastaen og kok etter.


Som Nordens mest populære krydderleverandør setter vi smak på maten. Med nesten 1ulike krydder i sortimentet kan alle finne en favoritt. KLUBBTILBUD Cemo, pizzakrydder. Bx Kr 2100: Kr 215. Hadde oppi litt pastakrydder.


Kommenter (2) Varsle meg på e-post ved svar fra andre brukere Send Øyvind , stolt kokk og baker, år siden. Fra godkjente og kontrollerte økologiske avlinger Italiensk inspirert krydderblanding for pizza- og pastaretter. Velegnet som kvernkrydder. Tips: Krydre med opphakket hvitløksfed basilikum og pastakrydder rett før servering.


På denne siden vil jeg etterhvert skrive litt om produktene i butikken: Starter med varene fra Cemo - Kristiansand: Jeg har selv kjøpt en del krydder da jeg har. Importør av unike delikatesse-produkter fra småskala-produsenter i Italia. I tillegg til å lukte og smake godt, stimulerer de sansene og appetitten vår. Kun med de beste råvarer fra Middelhavet.


Der etter stekte jeg kjøttdeig – isteden for tacokrydder hadde jeg i pastakrydder og et biffkrydder -som egentlig er flere sorter pepper. Et hint av Fleur de Sel sjøsalt fra Portugal, en klype safran fra Hellas. Pastasaus med hermetiske tomater oppskrift med kalorier, allergener og pris. Jacobs Utvalgte er en serie med kvalitetsmat. Lag nøttdeig etter oppskriften.


Kutt løk og tomater i fingertykke skiver. Tilsett paprika og brokkoli, kokosmelk og smak til med red curry. Saken har vært en påkjenning, sier mannen, som har sluttet i den gamle jobben, fordi han ikke vil ta på seg flere sjåføroppdrag knyttet til.


Skjær torskefileten i store terninger, strø lett med salt og litt pepper. Dampes i litt vann tilsatt ss olivenolje. Surr den finhakkede løken og hvitløken i. Smelt smør med olje i en tykkbunnet stor gryte,.


På jakt etter en gave som smaker? Hos Maschmanns finner du et flott utvalg av matgaver Gled en venn, kollega, eller familiemedlem med spiselige gaver! Scampi, Scampi skrelles og tørkes. Jeg bruker en saute’ panne og varmer opp oliven olje, evt blandet med litt rapsolje.


I dag hadde jeg lyst på skikkelig snadder sommermat og mens jeg ventet på mannen tuslet jeg rundt på maxi mat. Der fikk jeg øye på nett med blåskjell. Ekologiska kryddor från världens alla hörn!


Gör en smakresa med kryddor av högsta kvalité, vi har allt från Garam Masala till äkta lakritspulver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.