onsdag 14. desember 2016

Gammeldags interiør

Vi produserer også småmøbler. Jeg er fortsatt i gardinmodus etter at Liv med bloggen Livs lyst oppfordret til å komme med tips om gardiner som passer inn i gammeldagse interiører. Se tipsene til hvordan du kan skape et nydelig og nostalgisk interiør. Gammeldags julestemning og gamle juletradisjoner.


Hos oss finner du stort utvalg av den spesielle julepynten!

Stort utvalg av julekuler, julefigurer, krybber og mye mer! Nordstrand med spisst tak og smårutede vinduer har eierne valgt å rendyrke den nostalgiske stilen også i interiøret , i. For snart år siden ble jeg hytteeier og det var utrolig stas! Nytt kjøkken i gammeldags. Jeg var med ei venninne og oppdaget et nytt område i Ringskerfjellet jeg.


En interiørblogg om livet og hjemmet. Skriver også om hverdagen med trening, mat og familie.

God gammeldags hjemmelaget kjøttsuppe! Foto: Franciska Munck-Johansen. Interiør – mat – inspirasjon. Firmaet drev opprinnelig generell interiør design, noe de fremdeles gjør,.


Nettbutikk og interiørbutikk på Hønefoss. På torsdag var mamma, Camilla og jeg på shopping. En av tingene som fikk bli med meg hjem var denne:En gammeldags hest på pinne som kan snurre. Heihei :) For noen måneder siden så hadde jeg et innlegg om litt gammeldags interiør. Da hadde jeg vært av å fått meg en gammel trekasse, og visste ikke helt.


Stemningsfull atmosfære. Nyt god mat og drikke i koselige omgivelser. Nostalgia Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil. Les også: Nordmenn må bli mer vågale på interiør -fronten.


Fargeentusiast, Christine Ottersen (33) fra Stavanger, forbinder rødt med gammeldags jul. Få siste nytt om interiør og oppussing fra ifi.

Meld deg på vårt nyhetsbrev her. Juledekorasjon til gammeldags juletre. Snøballene er dekorative mot mørk granbar. Dette er en type juletrepynt som det finnes.


Ta kontakt om du ønsker produkter. Den er en go gammeldags staude som er fin i bedet og ikke minst i buketter. Medlemmer i kundeklubben får fri frakt ved kjøp over 1kroner.


Vi har alt du trenger av gardiner, sengetøy, håndklær og interiør til hjemmet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.