tirsdag 13. september 2016

Lysestaker i betong

Finn Lysestaker I Betong. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Gratis frakt og levering innen dager! Støp dine egne lysestaker av betong på fem trinn.


Et sett med to tøffe lysestaker i betong. Til jul lagde jeg meg en adventstake i betong. Noen jeg har kjær likte den så godt at jeg tenkte at jeg skulle lage en til de også.


Men livet mitt er saktegående. Da var det igjen duket for ukens DIY. I dette lille prosjektet er hovedingrediensen nok en gang betong ! Det er nok ingen hemmelighet.


Registrer deg nå og få tilsendt gode tilbu inspirasjon, tips og råd til innredning av ditt hjem. Kelkoo hjelper deg å finne rett pris på Betong Lysestaker. Sammenlign tilbud på Lysestaker fra flere nettbutikker, les produktvurderinger, produktinformasjon og. Se ideen til Støpte lysestaker og oppheng av betong og følg veiledningen som er gratis. Lag selv Støpte lysestaker og oppheng av betong og bestill materialene til.


Var veldig gøy å lage blomsterpotter i betong , så det skal jeg gjøre mer, og kanskje noen lysestaker i samme slengen. Betong setter et røft og rustikk preg på interiøret. Få stilen med noen av bloggernes gjør-det-selv tips!


Har du nok lykter og lysestaker ? Stort utvalg av interiør hos Miinto. Fri retur og gratis frakt over 4kr. Stilig adventsstake med plass til lys i robust og tidløst design. Først blandet jeg litt sement med vann til jeg fikk ønsket tykkelse.


Fant frem diverse beholdere jeg ville lage lysestaker av. Melkekartong klippet opp til. Etter å ha laget julenissene hadde jeg en del betong igjen og fant ut at jeg skulle prøve meg på telysestaker i betong. Tidligere i vår lagde jeg en mix av sølv lysestaker og betong og.


Så heldig jeg var som fant denne bloggen! Her var det mye jeg likte! Digger betong - elsker Spottende dine i trappen, kjøkkenhyllen din, Dine riviera skåler og. Så masse fint man kan lage i betong. Har prøvd meg på sånne telysholdere selv, og synes de gir så koselig lys.


Julestjerner og belysning. Brukte tomme melkekartonger , smurte innsiden med matolje. Fylte ca halve av kartongene med en grøtaktig konsistens på betongen. Norges Billigste Priser?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.