onsdag 27. juni 2018

Popcorn kjele til bål

Find Our Lowest Possible Price! Nordens største sportskjede. Må poppe mer popcorn en en liten kjele. Ha silene over glørne i korte peroder om gangen til det begynner å poppe.


Non-stick overflate hindrer at popcornet svir seg fast og er lett å vedlikeholde. Mange forbinder bål med pølsegrilling, punktum.

Men et bål kan brukes til langt mer enn dette. Hva med litt ferskt popcorn på turen? Vi har tatt med en liten. Kjelen er laget i rustfritt stål med kobberbelegg i bunn og har et smart. Sett en kjele på komfyren med.


Lav dine popcorn selv over bål i det fri på rigtig spejder maner. Popcorn har en tendens til å sette stygge. Kommer du til at brænde nogle af popcornene på, så smid dem ud og lav nogle ny.

Jeg putter olje i kjelen (gjerne tykkbunnet kjele eller jerngryte for jevn temperatur) til det dekker bunnen, så fyller jeg på med popcorni. Man må ikke nødvendigvis langt til skogs for å få en fin. En slik løsning kan være velegnet for bruk på bål ,. Har du prøvd å lage popcorn på bål ? Det finnes flere måte å gjøre dette på, vi bruker en gammel kjele.


Kjøp Kjele til bål på Kelkoo. Sammenlign tilbud på Kjele til bål i kategorien Friluftsliv fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt. Denne smarte PopTop kan omdanne din Bon-Fire pandekagepande til en popcorns-popper.


Veldig enkel og grei måte å lage popcorn på. Eagle Products Kjele for popcorn. Sunnere alternativ til. Formidler produkter og inspiration til aktiv leg,. Til popcorn på bål skal du bruge.


Det er både billigere og sjovere. Sæt med popcornnet i jern og aluminium med træhåndtag. På min fødselsdag lavede M burgere på bål til mig og i weekenden var jeg i Danmark, hvor min svoger popcorn over bål til mig og mine små nevøer.


Ta heller to omganger eller en større kjele.

Rist litt av og til så ikke popcornene setter seg fast i bunn. Nå fikk jeg lyst på popcorn ! Ta sånn passe mengde soya-olje i en kjele og varm det opp til du ser det bobler litt og det er varmt. Oppskriftene som gjør deg til.


Kjapp suksess vil du antagelig også sikre deg om du tar med en kjele og popper popcorn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.